Zo, dat wordt vandaag vast geen boodschappen doen en gewoon even genieten van deze witte wereld.
Wederom jammer dat ik er geen idee van heb hoe jullie met een link een filmpje laten zien dus doe ik het maar op de omslachtige manier, klik aan en kies voor het filmpje Winter Alert
Niet alleen mooi stemmen, maar ook voor vandaag een toepasselijke tekst dus als je tijd hebt:
even luisteren.
Fijne dag verder.
17 opmerkingen:
Erg leuk Monica !
DFaar krijgen dus heel veel mensen mee te maken vandaag.Hier rijden de trams niet. Sneu voor mensen die er mee moeten reizen om op hun werk te komen. Het is wel heel mooi buiten.
Anje
Heel mooi is het. Maar ik blijf el lekker binnen.
ik denk ook niet dat ik er uit hoef, vandaag. Mooi is het wel!
Wat een leuk filmpje, lachen.
De thermoskan koffie en het kacheltje zal niet lukken, maar ik moet nog een uurtje op de fiets {heen en terug} dus warm aankleden is een vereiste.
Groet Hanny.
Wat een heerlijke foto voor de binnenblijvers! Hartelijk dank voor je link, ik heb genoten van het Winter Alert en ik heb de rest ook meteen beluisterd, wat zalig om zo te kunnen zingen!
Mooi hè al die sneeuw. Hier ligt maar een heel dun laagje, maar het is toch wit!
@ Ha Hanny, ben je er door gekomen? zou je mij jouw e-mailadres willen mailen? ons e-mailadres staat bij: wie zijn wij in de rechtrkolom
Ha Monica,
Helemaal geweldig dat filmpje. schitterend ik heb ervan genoten. Het zijn wel hele goede zangers he?
liefs
Wietske
@ Ja Wietske, jij kunt uit ervaring beoordelen, wij vinden dit inderdaad ook ontzettend goede zangeressen, dochters van vrienden van ons.
wat een wondermooie witte wereld, morgen wordt het vast wat rommeliger wit...
Wat een mooi plaatje.
Waar hebben jullie het over???!!!!
Hier in Drenthe ligt al sinds donderdagavond ongeveer 10 cm sneeuw.
Daar hoor je niets over op het nieuws.Maar ja,het Noorden is dichtgeplakt met kranten!(lol)
Mooie sneeuwfoto en de meiden kunnen zingen!
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe
Die foto is leuk, als je er door moet is het minder. Hier ligt veel minder sneeuw.
Goed, he, die meiden! Ik had ze al een keer gehoord bij het afscheid van Maartje van Weegen: fantastisch!!
Heel veel succes met de tentoonstelling, tis helaas voor mij wat ver!
Maar ik heb met onze bee ook al 5x een grote succesvolle tentoonstelling gehad, ik weet hoe leuk het is!! ( en wat een werk!!!!)
Leuk filmje, Fantastisch! Wat ontzettend leuk dat jullie een tentoonstelling gaan houden in Museum Oud Overschie. Ik ga ook proberen om langs te komen. Groetjes, Annemarie
Prachtig filmpje! We hebben hier nu ook wat waterige sneeuw, met veel wind. Ik blijf lekker bij de kachel.
Een reactie posten