Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

dinsdag 15 januari 2013

Winter alert

Zo, dat wordt vandaag vast geen boodschappen doen en gewoon even genieten van deze witte wereld.
Wederom jammer dat ik er geen idee van heb hoe jullie met een link een filmpje laten zien dus doe ik het maar op de omslachtige manier, klik aan en kies voor het filmpje Winter Alert    
 Niet alleen mooi stemmen, maar ook voor vandaag een toepasselijke tekst dus als je tijd hebt: 
even luisteren.
Fijne dag verder.

17 opmerkingen:

Annelies zei

Erg leuk Monica !

Steekjes en Stygn zei

DFaar krijgen dus heel veel mensen mee te maken vandaag.Hier rijden de trams niet. Sneu voor mensen die er mee moeten reizen om op hun werk te komen. Het is wel heel mooi buiten.
Anje

AnitaS zei

Heel mooi is het. Maar ik blijf el lekker binnen.

marcella zei

ik denk ook niet dat ik er uit hoef, vandaag. Mooi is het wel!

Anoniem zei

Wat een leuk filmpje, lachen.
De thermoskan koffie en het kacheltje zal niet lukken, maar ik moet nog een uurtje op de fiets {heen en terug} dus warm aankleden is een vereiste.
Groet Hanny.

Pauline zei

Wat een heerlijke foto voor de binnenblijvers! Hartelijk dank voor je link, ik heb genoten van het Winter Alert en ik heb de rest ook meteen beluisterd, wat zalig om zo te kunnen zingen!

Chris zei

Mooi hè al die sneeuw. Hier ligt maar een heel dun laagje, maar het is toch wit!

Monica zei

@ Ha Hanny, ben je er door gekomen? zou je mij jouw e-mailadres willen mailen? ons e-mailadres staat bij: wie zijn wij in de rechtrkolom

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Ha Monica,

Helemaal geweldig dat filmpje. schitterend ik heb ervan genoten. Het zijn wel hele goede zangers he?

liefs

Wietske

Monica zei

@ Ja Wietske, jij kunt uit ervaring beoordelen, wij vinden dit inderdaad ook ontzettend goede zangeressen, dochters van vrienden van ons.

Anneke zei

wat een wondermooie witte wereld, morgen wordt het vast wat rommeliger wit...

Guusje, zei

Wat een mooi plaatje.

Truus zei

Waar hebben jullie het over???!!!!
Hier in Drenthe ligt al sinds donderdagavond ongeveer 10 cm sneeuw.
Daar hoor je niets over op het nieuws.Maar ja,het Noorden is dichtgeplakt met kranten!(lol)
Mooie sneeuwfoto en de meiden kunnen zingen!
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Willy zei

Die foto is leuk, als je er door moet is het minder. Hier ligt veel minder sneeuw.

sylvia zei

Goed, he, die meiden! Ik had ze al een keer gehoord bij het afscheid van Maartje van Weegen: fantastisch!!
Heel veel succes met de tentoonstelling, tis helaas voor mij wat ver!
Maar ik heb met onze bee ook al 5x een grote succesvolle tentoonstelling gehad, ik weet hoe leuk het is!! ( en wat een werk!!!!)

Annemarie zei

Leuk filmje, Fantastisch! Wat ontzettend leuk dat jullie een tentoonstelling gaan houden in Museum Oud Overschie. Ik ga ook proberen om langs te komen. Groetjes, Annemarie

Jane in Cumbria zei

Prachtig filmpje! We hebben hier nu ook wat waterige sneeuw, met veel wind. Ik blijf lekker bij de kachel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...