De vrijwilligsters van het Museum Oud Overschie vroegen aan mij om voor NLDoet een workshopje te geven bedoeld voor de bewoners van een 55+ woning. Omdat ik op die datum, 15 maart, niet thuis was heb ik hiervoor enkele suggesties gedaan, voorbeelden gemaakt en een werkpakketje samengesteld met stofjes, patroontjes, inclusief de kartonnen malletjes gemaakt voor een geschat aantal van 30 personen, zodat de dames hiermee dit zelf konden organiseren.
Het was leuk om te horen dat het een geslaagde middag is geweest.
24 opmerkingen:
Deze kipje en eitjes zijn echt gaaf!!!
Lieve groet
wat een schattige kippetjes!!!
En ik ben stik jaloers dat je naar de leukste quiltwinkel gaat in Frankrijk!!!
Wil jij vragen of er nog een nieuw boek komt!!
ze zijn zo leuk .
groetjes yvonne
Wat een leuke kippetjes en eitjes en wat ontzettend leuk dat je zelfs van deze afstand die mensen een leuke middag hebt bezorgd!
Lieve groetjes, Evelyne
Wat heb je leuke pakketjes gemaakt. Leuk dat het geslaagd was.
Leuk om te doen toch...? Mooie kipjes vooral...
Wat een schattige kippetjes met eitjes! Leuk, dt je de mensen in Overschie op deze manier toch hebt kunnen helpen. Groetjes
Superleuke kippetjes en eitjes! De deelnemers hebben flink hun best gedaan, je zult het wel jammer hebben gevonden dat je niet bij deze pret hebt kunnen zijn.
Wat een schattige kippetjes en eitjes! En wat leuk,dat je zo toch hebt meegedaan met NLDoet.
Kunnen wij ook deze patroontjes/pakketjes kopen?
Vooral de pootjes met de 'kwastjestenen'vind ik enig.
Goede Paasdagen!
groetjes,Truus uit Drenthe
Goed idee om zo'n pakketje samen te stellen zodat ze toch lekker konden freubelen. Het zijn enige kipjes geworden. :-)
Dat heb je goed verzorgd, ziet er erg leuk uit.
Schattig!!! Kipjes blijven leuk,..
Dat advies en de pakketjes zijn heel
erg goed terecht gekomen! Zo leuk, dat
deze mensen zo creatief bezig zijn
geweest, en dat je daar, zelfs op
afstand, zo'n bijdrage aan hebt kunnen
leveren; dat moet veel voldoening
geven!
Groetjes van Ageeth
Monica wat een geslaagde kippetjes. Echt leuk!!
Hier zullen ze blij mee zijn geweest super..
Fijne dagen Liefs José
En eitjes natuurlijk vergeet ik !!
Leuk die kippen, zo te zien scharrelkippen !!!
Ze kijken tenminste aardig blij.
Prettige Pasen in la Douce France.
Groetjes Sylvia
Wat goed dat je die mensen op afstand een leuke middag hebt kunnen bezorgen. Die kippen zijn te gek.
Is het bij jullie ook weer zo'n ellendig koude dag. Ik zou het uitje naar jou in mei enig vinden. Denk er serieus over na.
Vrolijk en vooral fijne warme paasdagen
Anje
O, ik vind ze zoooo schattig!!! En dat zijn nou echt mooie stofjes voor Paaskipjes!
Wat een enige kipjes zijn dat. Leuk dat het zo'n leuk heeft gevonden, dat moet je toch wel een goed gevoel geven he?
Leuk idee!
Groetjes
Wietske
jammer dat je er niet bij kon zijn,,maar ze hebben wel hun best gedaan...vrolijke kippies en eitjes :)o en leuk dat je even bij op de blog bent geweest...
Fijne pasen
.en ik kom eens weer langs...ik zet me wel even bij je volgers:)
O wat een leukerds zijn dit en wat leuk dat je dit voor NLdoet hebt gedaan.
de kippetjes zijn grappig.
Oooohhh wat goed.
Ze zien er leuk uit.
Fijne Paasdagen.
Wat een leuke kippetjes!!! En leuk die eitjes van allemaal verschillende strookjes stof!
Dank je wel voor je bezoek en reactie op mijn blog.
Fijne Paasdagen
gave kipjes, echt leuk!!!
Een reactie posten