Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

donderdag 28 maart 2013

Paaskipjes

Paaskipjes.
De vrijwilligsters van het Museum Oud Overschie vroegen aan mij om voor NLDoet een workshopje te geven bedoeld voor de bewoners van een 55+ woning. Omdat ik op die datum, 15 maart, niet thuis was heb ik hiervoor enkele suggesties gedaan, voorbeelden gemaakt en een werkpakketje samengesteld met stofjes, patroontjes, inclusief de kartonnen malletjes gemaakt voor een geschat aantal van 30 personen,  zodat de dames hiermee dit zelf konden organiseren.

Het was leuk om te horen dat het een geslaagde middag is geweest.
 

24 opmerkingen:

Jeanny zei

Deze kipje en eitjes zijn echt gaaf!!!
Lieve groet

yvonne zei

wat een schattige kippetjes!!!
En ik ben stik jaloers dat je naar de leukste quiltwinkel gaat in Frankrijk!!!
Wil jij vragen of er nog een nieuw boek komt!!
ze zijn zo leuk .

groetjes yvonne

Evelyne zei

Wat een leuke kippetjes en eitjes en wat ontzettend leuk dat je zelfs van deze afstand die mensen een leuke middag hebt bezorgd!

Lieve groetjes, Evelyne

AnitaS zei

Wat heb je leuke pakketjes gemaakt. Leuk dat het geslaagd was.

Janny de Roo zei

Leuk om te doen toch...? Mooie kipjes vooral...

quiltlodge gerda zei

Wat een schattige kippetjes met eitjes! Leuk, dt je de mensen in Overschie op deze manier toch hebt kunnen helpen. Groetjes

Pauline zei

Superleuke kippetjes en eitjes! De deelnemers hebben flink hun best gedaan, je zult het wel jammer hebben gevonden dat je niet bij deze pret hebt kunnen zijn.

Anoniem zei

Wat een schattige kippetjes en eitjes! En wat leuk,dat je zo toch hebt meegedaan met NLDoet.
Kunnen wij ook deze patroontjes/pakketjes kopen?
Vooral de pootjes met de 'kwastjestenen'vind ik enig.
Goede Paasdagen!
groetjes,Truus uit Drenthe

jolanda zei

Goed idee om zo'n pakketje samen te stellen zodat ze toch lekker konden freubelen. Het zijn enige kipjes geworden. :-)

Willy zei

Dat heb je goed verzorgd, ziet er erg leuk uit.

Wilma Kuin zei

Schattig!!! Kipjes blijven leuk,..

Ageeth Dorsman zei

Dat advies en de pakketjes zijn heel
erg goed terecht gekomen! Zo leuk, dat
deze mensen zo creatief bezig zijn
geweest, en dat je daar, zelfs op
afstand, zo'n bijdrage aan hebt kunnen
leveren; dat moet veel voldoening
geven!
Groetjes van Ageeth

josé zei

Monica wat een geslaagde kippetjes. Echt leuk!!
Hier zullen ze blij mee zijn geweest super..
Fijne dagen Liefs José

josé zei

En eitjes natuurlijk vergeet ik !!

Sylvia zei

Leuk die kippen, zo te zien scharrelkippen !!!
Ze kijken tenminste aardig blij.
Prettige Pasen in la Douce France.
Groetjes Sylvia

Steekjes en Stygn zei

Wat goed dat je die mensen op afstand een leuke middag hebt kunnen bezorgen. Die kippen zijn te gek.
Is het bij jullie ook weer zo'n ellendig koude dag. Ik zou het uitje naar jou in mei enig vinden. Denk er serieus over na.
Vrolijk en vooral fijne warme paasdagen
Anje

Jane in Cumbria zei

O, ik vind ze zoooo schattig!!! En dat zijn nou echt mooie stofjes voor Paaskipjes!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wat een enige kipjes zijn dat. Leuk dat het zo'n leuk heeft gevonden, dat moet je toch wel een goed gevoel geven he?
Leuk idee!
Groetjes
Wietske

Tineke Machiela zei

jammer dat je er niet bij kon zijn,,maar ze hebben wel hun best gedaan...vrolijke kippies en eitjes :)o en leuk dat je even bij op de blog bent geweest...
Fijne pasen
.en ik kom eens weer langs...ik zet me wel even bij je volgers:)

Guusje, zei

O wat een leukerds zijn dit en wat leuk dat je dit voor NLdoet hebt gedaan.

Saskia Smit zei

de kippetjes zijn grappig.

mieke zei

Oooohhh wat goed.
Ze zien er leuk uit.
Fijne Paasdagen.

Ineke zei

Wat een leuke kippetjes!!! En leuk die eitjes van allemaal verschillende strookjes stof!
Dank je wel voor je bezoek en reactie op mijn blog.

Fijne Paasdagen

sylvia zei

gave kipjes, echt leuk!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...