Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

zaterdag 30 maart 2013

Pasen 2013


18 opmerkingen:

Berna zei

Jullie ook fijne paasdagen. Leuk zo die eitjes.

katrien zei

Fijne Paasdagen.

Maria zei

Wat heb je dat schattig gedaan! Fijne paasdagen.

Phebe and Jane zei

Fijne paasdagen! Schattig, die eitjes.
Groetjes,
Marian

Ageeth Dorsman zei

Jij ook Heel Fijne Paasdagen gewenst
en op deze manier zijn Paaseieren toch
wel het allermooist!
Groetjes van Ageeth

AnitaS zei

Fijne paasdagen.

Pauline zei

Vrolijk Paasfeest, wat een schattige bloeiertjes heb je in je eitjes. Hier ligt nog steeds sneeuw, dus deze schatjes zien wij voorlopig niet.

Wilma Kuin zei

Fijne paasdagen,..

Jeanny zei

Ooh wat leuk die eitjes!!
Fijne Paasdagen.

Quiltlia zei

Fijne Paasdagen en wat een prachtige eieren.
Groetjes Lia

Anoniem zei

Goede Paasdagen en zo enig de bloemetjes in de eitjes.
De eierdopjes en kleedje zijn ook mooi.
Dit jaar hier geen bloeiende eieren.
groetjes,Truus uit Drenthe

Willy zei

Mooie bloemige eitjes.
Fijne Pasen,

Steekjes en Stygn zei

Leuke ,vrolijke eitjes Monica. Wens jou/jullie ook en paar heel fijne dagen .liefst met een vrolijk lentezonnetje maar daar vertrouw ik niet echt op. Het heeft hier nu drie dagen aan een stuk door geregend.
Anje

betty prins zei

Wat schattig, Moon en jullie ook een heel fijne Pasen met veel zon!!!!
Ik ben sinds gister weer thuis, ik mail je.

Johanna Zweden zei

Fijne paasdagen groetjes Joke

mieke zei

Oooohhh dat ziet er leuk uit.
Ook voor jullie fijne Paasdagen.

quiltlodge gerda zei

Monica, wat een schattige boeketjes zo!

sylvia zei

de paasdagen zijn voorbij, maar ik wil wel even zeggen dat ik je foto erg leuk vind!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...