Op 21 januari liet ik deze hartjes-quilt al zien omdat hij voor de verjaardag van onze kleindochter was.
Natuurlijk was hij nog niet helemaal klaar, dus ging hij die avond weer mee terug naar oma.
Even er hard aan getrokken, alle hartjes in de naad doorgequilt,
voorzien van een leuk randje en het label er op
Precies goed voor haar rode bed, en terwijl ik dit plaats zie ik ineens dat zij ook een
'bijpassende' broek draagt, dit is geloof ik wel toeval hoor.
* Berichtje voor Ineke O. zou jij je e-mailadres kenbaar willen maken? dan kan ik jou het patroontje sturen.
** Maak ik van deze gelegenheid ook gebruik om mijn nieuwe volgers te bedanken, omdat de
e-mailadressen niet meer kenbaar worden gemaakt kan ik dit niet meer persoonlijk doen.
Nagekomen opmerking: Wat ik er bij vergat te vermelden is dat ik dit leuke hartjesproject begin
verleden jaar ben begonnen naar het idee van Françoise. Dus ere wie ere toekomt!
verleden jaar ben begonnen naar het idee van Françoise. Dus ere wie ere toekomt!
28 opmerkingen:
Wat een vrolijke quilt is dat toch en ja hij past perfect bij het bed en de broek.LEUK.
Groetjes lia
Zichtbaar een blije kleindochter! Het is ook een hele leuke vrolijke quilt geworden. Mooi hoor
Wat een leuke quilt !
Wat een schattige quilt, staat perfekt bij het bed. Leuk.
groetjes Tilly
Helemaal geweldig plaatje bij elkaar !
Mooi om de hartje van dichtbij te zien op je bovenste foto :o)
Groetjes,
Simone
Wat ziet dat er geweldig uit!!!!!
Wat is hij mooi geworden Monica. En wat is ze er blij mee. Ze straalt helemaal.
Ben druk bezig met lapjes verzamelen. Heb er zin in. Leuk toch ,eerst een plezierig handwerk en dan een blije kleindochter. Zal daarna ook voor nog twee kleindochters aan de slag moeten.eerlijk is eerlijk.
Fijn weekend
Anje
een blije kleindochter en een heel lief kamertje, wat leuk dat rode bed!
Oooohhh dat ziet er wel heel leuk uit, Monica.
grtjs Mieke
Wow this is a great quilt and I see a lucky girl.
Prachtige quilt hoor voor een net zo'n prachtige kleindochter!
Lieve groetjes en fijn weekend.
@ Anje, hier precies hetzelfde, de andere kleinkinderen willen er nu ook een en zo blijven wij lekker aan de slag, hi hi.
Helemaal leuk is ie! Zelfs de gordijnen passen er goed bij, mooi geheel zo. Zal ze best blij mee zijn.
Gr.Sylvia.
Ontzettend leuk! Wat zal ze daar blij mee zijn zeg. Je zal het werken aan deze quilt nog missen!
Wat staat dit gezellig op haar bed. Zal ze zeker lekker onder slapen.
Groetjes Marguerite
Wat een gave quilt is dit geworden, complimenten!! En wat heerlijk om dat blije snoetje te zien :)!!
Wat is hij leuk geworden, ik zag natuurlijk vorig jaar jouw lapjes en nu het eindresultaat te kunnen bewonderen, gaaf! Groetjes
Lida
Wat is deze AFFO mooi en leuk geworden. Grappig het hartje met jouw naam op de achterkant. Ja het zat er natuurlijk aan te komen dat de andere kleinkinderen nu ook een quilt willen. Veel succes met het bedenken van een patroon. Of hebben ze inspraak en krijg je gewoon de opdracht! Ga het vast wel zien en bewonderen in het echie en op het blog. Liduine
Wat een mooie quilt en wat staat hij mooi. Je kunt zien dat ze er erg blij mee is leuk om te zien.
Je kunt zien dat je kleindochter er heel blij mee is.
Staat ook erg leuk bij het rode bed.
En allemaal hartjes vol met liefde van oma, wat is er fijner om onder te slapen?
wat een prachtige quilt!
Helemaal mooi en ze is er blij mee zo te zien. Leuke foto. Groetjes,
Hij is af, wat ontzettend mooi is hij geworden en wat is hij goed terecht gekomen! Hij past prachtig in het rode bed van je kleindochter.
Wat is de quilt leuk geworden en je kleindochter is er blij mee zo te zien.
Je hebt hem eerder klaar dan ik.
Ik moet hem nog dubbelen en door quilten.
Leuk zo met haar bed, past goed bij elkaar.
lieve groetjes, Evelyne
Wat een heerlijke vrolijke quilt is dit geworden. Als je wakker wordt en dit ziet, wordt je vanzelf vrolijk.
Kei gaaf geworden!! Allebei een plaatje: kleindochter en quilt....:)
groetjes, Sylvia
wat een heerlijke quilt en wat een leuke kleindochter - onder die quilt zal ze zeker veel zoete dromen dromen!
Geweldig!!! Had op geen beter bed kunnen terecht komen, en zo te zien is ze apetrote op der nieuwe deken!
Een reactie posten