Het is even stilletjes bij ons, zijn terug in Nederland voor het afscheid van een dierbare zwager.
Verleden week was ik droog blad en takken uit de tuin aan het opruimen toen ik deze prachtig verstilde lampionnetjes tegen kwam.
Dit plantje kregen wij twee jaar geleden uit zijn tuin.
Op het moment dat ik hier een foto van nam konden wij nog niet vermoeden dat dit
een herinnering zou worden.
29 opmerkingen:
Wat naar voor jullie, ik wens jullie sterkte bij het verwerken van dit verlies en inderdaad het is nu een herinnering, wel een heel mooie!
Lida
Ik wens jullie heel veel sterkte toe. Het is een heel verstilt en een mooie herinnering die je laat zien.
Groeten
Marga
Veel sterkte en bijzonder hoe gebeurtenissen in elkaar versmelten!
Lieve groetjes.
oprechte deelneming
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Koester de mooie herinneringen, waarvan dit prachtige plantje er maar 1 van is.
Ageeth
Veel sterkte met elkaar om dit verlies te verwerken. Deze foto's is nu een mooie herinnering.
Joke
Sterkte en helemaal voor zijn vrouw-nu kun je er alleen maar zijn voor haar.
Mooi deze foto-net als het leven:verval en nieuw leven binnenin.
hartelijke groet,
Truus uit Drenthe
Ik wens jullie heel veel sterkte toe !
Gecondoleerd en veel sterkte.
Veel sterkte !
Groetjes,
simone
Gecondoleerd met dit verlies.
Gecondoleerd met dit verlies en sterkte.
Heel veel sterkte.
Sterkte !
Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies.
Dat de mooie herinnering aan hem moge voortleven.
Evelyne
Sterkte voor de komende tijd, Monica en Guus!!
liefs
Wietske
Heel veel sterkte.
Lia
Wat verdrietig voor jullie, maar wat een mooie tere herinnering in de vorm van de foto!!
lieve groetjes, Sylvia
Heel veel sterkte Monica. Mooie herinnering, die lampionnetjes, heel bijzonder.
Gecondoleerd met dit onverwachte verlies. Veel sterkte deze tijd.
Wat een mooie herinnering heb je.
Anje
Een mooie herinnering, aan een triest gebeure.
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie.
grtjs Mieke
Gecondoleerd met dit grote verlies in jullie familie.
Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst.
Hoi Monica, gecondoleerd met het verlies van jullie zwager... Veel sterkte!
Heel veel sterkte voor jullie.
wat een treurig nieuws ...
veel sterkte!
Sorry, maar ik lees nu pas je berichtje.
Gecondoleerd met het verlies van je zwager.
Wat een triestigheid en verdriet is dat.
Ik wens jullie heel veel sterkte.
Misschien komen de lampionnetjes dit jaar weer terug in de tuin en is hij er toch een beetje bij.
Heel veel sterkte Monica lees het nu pas. Afgelopen zondag ben ik onvervast een vriendin verloren.
Liefs xxx
Onverwachts sorry
Een reactie posten