Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

zondag 16 maart 2014

Even stil

Het is even stilletjes bij ons, zijn terug in Nederland voor het afscheid van een dierbare zwager.
Verleden week was ik droog blad en takken uit de tuin aan het opruimen toen ik deze prachtig verstilde lampionnetjes tegen kwam. 
Dit plantje kregen wij twee jaar geleden uit zijn tuin.
Op het moment dat ik hier een foto van nam konden wij nog niet vermoeden dat dit
 een herinnering zou worden.


29 opmerkingen:

Lida zei

Wat naar voor jullie, ik wens jullie sterkte bij het verwerken van dit verlies en inderdaad het is nu een herinnering, wel een heel mooie!
Lida

marga zei

Ik wens jullie heel veel sterkte toe. Het is een heel verstilt en een mooie herinnering die je laat zien.
Groeten
Marga

Jeanny zei

Veel sterkte en bijzonder hoe gebeurtenissen in elkaar versmelten!
Lieve groetjes.

inge zei

oprechte deelneming

Ageeth Dorsman zei

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Koester de mooie herinneringen, waarvan dit prachtige plantje er maar 1 van is.
Ageeth

Aangenaam verpozen met Joke zei

Veel sterkte met elkaar om dit verlies te verwerken. Deze foto's is nu een mooie herinnering.
Joke

Anoniem zei

Sterkte en helemaal voor zijn vrouw-nu kun je er alleen maar zijn voor haar.
Mooi deze foto-net als het leven:verval en nieuw leven binnenin.
hartelijke groet,
Truus uit Drenthe

Annelies zei

Ik wens jullie heel veel sterkte toe !

Berna zei

Gecondoleerd en veel sterkte.

Quilting Moesje zei

Veel sterkte !

Groetjes,
simone

Judith zei

Gecondoleerd met dit verlies.

AnitaS zei

Gecondoleerd met dit verlies en sterkte.

Ineke zei

Heel veel sterkte.

Sis Voorn zei

Sterkte !

Evelyne zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies.
Dat de mooie herinnering aan hem moge voortleven.
Evelyne

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Sterkte voor de komende tijd, Monica en Guus!!
liefs
Wietske

Quiltlia zei

Heel veel sterkte.
Lia

sylvia zei

Wat verdrietig voor jullie, maar wat een mooie tere herinnering in de vorm van de foto!!
lieve groetjes, Sylvia

Chris zei

Heel veel sterkte Monica. Mooie herinnering, die lampionnetjes, heel bijzonder.

Steekjes en Stygn zei

Gecondoleerd met dit onverwachte verlies. Veel sterkte deze tijd.
Wat een mooie herinnering heb je.
Anje

mieke zei

Een mooie herinnering, aan een triest gebeure.
Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie.
grtjs Mieke

Pauline zei

Gecondoleerd met dit grote verlies in jullie familie.

Guusje, zei

Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst.

Balsemien zei

Hoi Monica, gecondoleerd met het verlies van jullie zwager... Veel sterkte!

Willy zei

Heel veel sterkte voor jullie.

lheurebleue zei

wat een treurig nieuws ...
veel sterkte!

Floor zei

Sorry, maar ik lees nu pas je berichtje.
Gecondoleerd met het verlies van je zwager.
Wat een triestigheid en verdriet is dat.
Ik wens jullie heel veel sterkte.
Misschien komen de lampionnetjes dit jaar weer terug in de tuin en is hij er toch een beetje bij.

josé zei

Heel veel sterkte Monica lees het nu pas. Afgelopen zondag ben ik onvervast een vriendin verloren.
Liefs xxx

josé zei

Onverwachts sorry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...