Kom ik ter nauwernood toe aan het bijhouden van de 'randjes' ,
zus Liduine daarentegen heeft deze quilt 'even' afgemaakt.
Gisteren heeft zij na de expositie grote gezinnen XXL ook even een
bezoekje gebracht bij haar.
Mijn initialen
Het patroon van het geborduurde alfabet zullen velen nog wel kennen,
het stond in 1983 in een Margriet als babydekentje
hier was het nog 'werk in uitvoering' en een beetje experimenteren
hoe de sterren en stofkleuren als hoekstukken zouden uitvallen
| Wat zijn dit toch ontzettend leuke borduurtjes hè. |
Vandaag wordt deze quilt ingepakt, cadeautje voor jarig nichtje Marit
Liduine: Chapeau! wat zal zij hier blij mee zijn.
Sorry, ben gecorrigeerd door mijn zus, hij is voor Veerle, het jongere zusje van Marit
Sorry, ben gecorrigeerd door mijn zus, hij is voor Veerle, het jongere zusje van Marit


13 opmerkingen:
Ja ja, pronken met andermans veren hè! Maar jij bent wel degene die mij tot patch en quilt hebt aangezet. En dat 'even'moet je wel ruim nemen hoor. Ben er in 2011 aan begonnen.
De quilt is voor het jongere zusje van Marit want daar was dit 'babydekentje' voor bedoeld. het is alleen een beetje groter geworden !! Heeft ze er wat langer plezier van. En Marit heeft allang een andere van mij gekregen waar zij volop mee loopt te sjouwen. Nu op naar de volgende. groetjes Jezus Liduine
Wat een schattige stofjes heeft ze gebruikt.
Wat een plaatje van een quilt!
Vrolijk en zulke leuke stoffen.
Een prach van een cadeau!
Lieve groetjes, Evelyne
Wat een mooi cadeau! De borduurtjes zijn zo lief en het geheel zo vrolijk. Petje af voor de maakster.
Anje
Wat mooi
Groetjes uit Zweden
Hoe lang ze er ook over heeft gedaan,het resultaat is geweldig! Complimenten voor Liduine!
Ja,de motiefjes zijn bekend-heb er wel eens een geborduurd voor een kaart.
Ben ook niet bij met de Randjeslap-maak steeds tussen de logees door kleine borduurwerkjes voor verjaardagskaarten.
Jij zult het wel druk hebben met je B&B,dus logisch dat dit wat blijft liggen.
gezellige dagen
groetjes,Truus uit Drenthe
Ik vind hem heel vrolijk. Leuk.
zeer leuk al die lettertjes erin en dan met die vrolijke stofjes erbij..dat is een mooi cadeau....
Het is wel een hele leuke quilt !
Een leuke quilt met leuke stofjes.
grtjs Mieke
Wat is de quilt mooi geworden, Liduine, heerlijk en wat een prachtig cadeau voor de Veerle!
Altijd leuk om een affe quilt te laten zien, of hij nu van jezelf is of van iemand anders.
Wat zal Veerle blij zijn met de quilt!
Bedankt voor het pronken van andermans veren, ik kan me voorstellen dat je deze kans niet voorbij wilde laten gaan: wat een schat van een quilt! Bedankt voor het showen van deze beauty, hij is verrukkelijk! Complimenten aan Liduine, het is een meesterstukje!
Een reactie posten