Hallo, gezellig dat je even bij ons langs komt, het gaat voornamelijk over handwerken van Monica, maar ook over ons Franse huisje in de Bourgogne dat wij te huur aanbieden. Kijk voor informatie hierover op de tabs van deze pagina.
Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles
Wat een leukie, stitchery staat ook nog op mijn verlanglijstje, iedereen zegt dat het makkelijk is, maar voor mij is het een mystery hoor... hoe begin je ??? Liefs Erna
Ach wat een schatje en inderdaad, zo eenvoudig maar daarom juist zo leuk. Zitten jullie nog steeds in Frankrijk? Veel plezier nog en groetjes van ons Wietske
Dit is een leuk patroontje Monica alleen waarom duurt die van mij nu al een paar maanden? Het schiet maar niet op....zuuuuucht. goed weekend groetjes,Truus uit Drenthe
16 opmerkingen:
Wat een leukie, stitchery staat ook nog op mijn verlanglijstje, iedereen zegt dat het makkelijk is, maar voor mij is het een mystery hoor... hoe begin je ???
Liefs
Erna
@ Erna, het is echt super makkelijk, stuur even jouw e-mailadres, bij contact staat het mijne, dan zal ik je even wegwijs maken.
Het is een schatje geworden....
Steekjesgroetjes Anje.
Ach wat een schatje en inderdaad, zo eenvoudig maar daarom juist zo leuk.
Zitten jullie nog steeds in Frankrijk?
Veel plezier nog en groetjes van ons
Wietske
Wat een lief quiltje. Zou de theedoek al droog geblazen zijn door het vogeltje?
Groeten
Marga
Heel erg mooi!!! Of het red of black is, maakt niet uit.
Leuk werkje Monica en inderdaad makkelijk om tussendoor aan te werken, je hoeft niet te tellen.
Groetjes,
Evelyne
Dit is een leuk patroontje Monica alleen waarom duurt die van mij nu al een paar maanden? Het schiet maar niet op....zuuuuucht.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe
Ik vind het altijd zulke gezellige werkjes. En het eindresultaat is vaak zo vrolijk.
Heel erg mooi geworden !!!
Wat leuk toch die stitcheriën, ben er nog niet aan begonnen maar heb het wel op het verlanglijstje!
Wat is hij leuk geworden. Ik vind hem in rood mooier.
Zó leuk, zo'n kleine stitchery, vooral met dat rood.
Hoi Monica, wat een schattig "tussendoortje"! Lieve groetjes Joyce
Een lief tafereeltje en rood staat het ook mooi.
Wat een lief werkje. Rood vind ik zeker zo mooi als zwart.
Groetjes,
Marian
Een reactie posten