Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

donderdag 24 november 2011

kerstkrans

Gisteren hebben wij met een paar vriendinnen een hobbydagje gehad bij Betty in haar atelier.  Zij had voor iedereen een tenen krans klaar liggen met de bedoeling deze te versieren met strikjes. Het was natuurlijk weer ontzettend gezellig.
Iedereen bracht iets lekkers mee  
Betty was voor de koffie en thee
Wij kletsten en hadden lol
en intussen was ons kransje vol
(Zo, mijn eerste sinterklaasrijmpje zit er vast op).
Natuurlijk vergat ik mijn fototoestel zodat ik nu alleen mijn eigen krans kan laten zien, maar de anderen zijn echt ontzettend leuk geworden kijk voor de resultaten even hier

18 opmerkingen:

Annelies zei

Ik zag de kransen al bij Betty. Erg mooi !!

marcella zei

gezellig! ik was graag even langer gebleven hier, maar de nieuwsgierigheid duwt mij zachtjes naar Betty ;)

liefdevoortextiel zei

Hé,wat leuk en gezellig, ziet er heel mooi uit!

Wieke van Keulen zei

Woh, Monica wat mooi. Echt een feest om in deze tijd op te hangen.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat LEUK..
supermooi gemaakt!
groetjes, Petra

mieke zei

Die zijn heel leuk.
Morgen naar de action !!
grtjs Mieke

Quiltlia zei

Wat een leuk idee en natuurlijk heel gezellig met zo'n groepje.
Groetjes Lia

Mirjam zei

Hallo Monica,
Wat een mooie krans heb je gemaakt. ik heb ook even bij Bettie gekeken en daar zie je het hele groepje hard aan het werk. Wat zal dat gezellig zijn geweest. En allemaal zo zijn eigen draai aan de krans gegeven. Heel erg leuk hoor...
Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Willy zei

Dan heb ik je krans al kunnen bewonderen, erg leuk.
Gezellig om zo samen te knutselen.
Fijn weekend, groetjes

Guusje, zei

Wat ie leuk geworden en wat een leuk gedicht. Erg leuk ook dat je er nog veren bijin hebt gestopt.

betty prins zei

Hoi moon, doe mij nog zo'n gedicht..., ik ben druk met Sint inkopen bezig!
Ja, het was super gezellig, tot de volgende keer in januari.

Anje-Grietje zei

Zo mooi geworden en dat alleen met strikjes....
Groetjes Anje.

Hilde zei

Ik ben hier voor de eerste keer en zie al zo'n prachtige kerstkrans. Heerlijk om samen te kletsen en te knutselen. Leuk dat je bij het Quiltatelier 79 kwam, tot nog eens !?

Inge zei

Gisteren heb ik de kransen bij Betty bewonderd. Wat een leuk idee en wat zijn ze allemaal leuk geworden. De jouwe is ook gaaf!

Erna Peekel zei

Echt een leuke krans is het geworden. Groetjes, Erna

carine zei

Monica, prachtige krans die je maakte en dat het er gezellig aan toe ging is niet te twijfelen,,,,je rijmpje vind ik super! Bedankt voor je reactie op mijn blogje altijd welkom hoor hihi...... Carine Patchworkstar.blogspot.com

Chris zei

Ik wens je heel erg veel plezier
met deze mooie krans.
Waar vier jij dit jaar de Kerst?
In la Hollande of in la France?

Groetjes van mij.

Miranda zei

Leuk zo een krans!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...