Iedereen bracht iets lekkers mee
Betty was voor de koffie en thee
Wij kletsten en hadden lol
en intussen was ons kransje vol
(Zo, mijn eerste sinterklaasrijmpje zit er vast op).Natuurlijk vergat ik mijn fototoestel zodat ik nu alleen mijn eigen krans kan laten zien, maar de anderen zijn echt ontzettend leuk geworden kijk voor de resultaten even hier
18 opmerkingen:
Ik zag de kransen al bij Betty. Erg mooi !!
gezellig! ik was graag even langer gebleven hier, maar de nieuwsgierigheid duwt mij zachtjes naar Betty ;)
Hé,wat leuk en gezellig, ziet er heel mooi uit!
Woh, Monica wat mooi. Echt een feest om in deze tijd op te hangen.
wat LEUK..
supermooi gemaakt!
groetjes, Petra
Die zijn heel leuk.
Morgen naar de action !!
grtjs Mieke
Wat een leuk idee en natuurlijk heel gezellig met zo'n groepje.
Groetjes Lia
Hallo Monica,
Wat een mooie krans heb je gemaakt. ik heb ook even bij Bettie gekeken en daar zie je het hele groepje hard aan het werk. Wat zal dat gezellig zijn geweest. En allemaal zo zijn eigen draai aan de krans gegeven. Heel erg leuk hoor...
Ik wens je alvast een heel fijn weekend,
Lieve groet,
Mirjam
Dan heb ik je krans al kunnen bewonderen, erg leuk.
Gezellig om zo samen te knutselen.
Fijn weekend, groetjes
Wat ie leuk geworden en wat een leuk gedicht. Erg leuk ook dat je er nog veren bijin hebt gestopt.
Hoi moon, doe mij nog zo'n gedicht..., ik ben druk met Sint inkopen bezig!
Ja, het was super gezellig, tot de volgende keer in januari.
Zo mooi geworden en dat alleen met strikjes....
Groetjes Anje.
Ik ben hier voor de eerste keer en zie al zo'n prachtige kerstkrans. Heerlijk om samen te kletsen en te knutselen. Leuk dat je bij het Quiltatelier 79 kwam, tot nog eens !?
Gisteren heb ik de kransen bij Betty bewonderd. Wat een leuk idee en wat zijn ze allemaal leuk geworden. De jouwe is ook gaaf!
Echt een leuke krans is het geworden. Groetjes, Erna
Monica, prachtige krans die je maakte en dat het er gezellig aan toe ging is niet te twijfelen,,,,je rijmpje vind ik super! Bedankt voor je reactie op mijn blogje altijd welkom hoor hihi...... Carine Patchworkstar.blogspot.com
Ik wens je heel erg veel plezier
met deze mooie krans.
Waar vier jij dit jaar de Kerst?
In la Hollande of in la France?
Groetjes van mij.
Leuk zo een krans!!!
Een reactie posten