Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

zaterdag 21 januari 2012

Patchwork Engeltje

Afgelopen zomer heb ik een beetje zitten experimenteren en dit engeltje gemaakt, het stond op een plaatje van de verjaardagskalender dat mij altijd vrolijk toelachte. Vandaag is het 10 jaar geleden dat ons oudste kleindochtertje is geboren, groot feest dus. Die lieverd is aan het sparen, maar alleen een envelopje als cadeautje is maar niks, dus bedacht ik van dit patchwork een kussentje voor haar te maken.
Ben benieuwd hoe zij het vind.

Bij de patchworkcursus in de Bourgogne zijn nog plaatsen vrij hoor,
als je belangstelling hebt mail mij dan even.

18 opmerkingen:

Jeanny zei

Monica, dit zal ze beslist een prachtig kussentje vinden. Leuke, frisse kleurtjes en stofjes heb je gebruikt.
Fijn weekend.

lheurebleue zei

als de inhoud van het envelopje allang vergeten is, zal ze nog lang genieten van dit heerlijke kussen!

betty prins zei

Gefeliciteerd met Emma's verjaardag. Wat is de tijd om gevlogen, ik zie ons nog aan de champagne om te vieren dat jullie als eerste van ons 6en grootouders zouden worden!
Het is echt een leuk engeltje geworden, ze zal er zo blij mee zijn! Fijne dag en feliciteer Emma van ons!

Monica zei

Oh ja, Betty, ik herinner mij die euforie als de dag van gister. Gevolgd door nog menigmaal die feestelijkheid met ons zessen te vieren. Ik heb even geteld, maar het zijn er nu TIEN en.... ra, ta, ta, ta..moeten wij niet even bij jullie langs komen om het glas (twee glazen) te heffen???

Annemieke zei

Leuk geworden! Daar zal ze blij mee zijn!

Evelyne zei

Ha monica, gefeliciteerd met je kleindochter! Het kussentje is een plaatje,ze zal er vast blij mee zijn!Vrolijke kleuren en het engeltje lacht ook haar toe!
Fijne dag, Evelyne

liefdevoortextiel zei

Leuk idee, ik heb 2 kleinzonen en die vinden het ook leuk als ik wat voor ze maak!

mieke zei

Monica gefeliciteerd met jullie kleindochter.
Het kussen is heel leuk geworden.

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

MOOI gemaakt, Monica..
gefeliciteerd met je kleindochter!
groetjes, Petra

Willy zei

Dit is een heel mooi extraatje. Ze zal er blij mee zijn. Van harte gefeliciteerd met haar verjaardag.
Fijne zondag, groetjes

Ria zei

Dit zal ze een mooi kussen vinden, en helemaal als ze ziet dat ze een cadeau en geld krijgt.
Geniet van het geven.
Fijne zondag,
Ria

Guusje, zei

O wat een leuk en vrolijk kussentje en natuurlijk gefeliciteerd.

Mirjam zei

Hallo Monica,
Wat een heerlijk lief kussen heb je gemaakt voor je kleindochter. Daar zal ze vast heel blij mee zijn, kan niet missen.
Van harte gefeliciteerd dan hoor, met je oudste kleinkind,
Lieve groet,
Mirjam

Quilting Moesje zei

Nog gefeliciteerd met je kleindochter hoor !
Heel leuk en lief verzonnen en gemaakt !
Engeltje lacht wel heel lief :o)
Veel geluk met elkaar gewenst hoor !

Simone

josé zei

Monica nog Gefeliciteerd met je kleindochter.

En wat zal ze blij zijn met dit vrolijke cadeau, ik zou willen dat ik zo'n oma had gehad. Ik had een moeder die ook handig was met naald en draad.

Die naaide de mooiste kleding voor ons, al was het een extra jas uit oma's of moeder jas.

Liefs José

jolanda zei

Van harte gefeliciteerd met je kleindochter hoor! En zo'n mooi kussentje is inderdaad veel leuker om te geven dan zo'n kaal envelopje al is de inhoud dan heel gewenst. ;-)
groetjes, Jolanda

mieke zei

M'n kleindochter zegt " Waaauwww, die is mooi "

sylvia zei

van harte gefeliciteerd nog met je kleindochter!!! Heerlijk he,oma zijn!!!
groetjes,Sylvia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...