Chez Monica et Guus Chambre d'Hôte en gites in de Bourgogne Veuvrailles

maandag 13 augustus 2012

Daar ben ik weer

Oeps, de tijd vliegt als er veel leuke dingen op je pad komen, dan kan het gebeuren dat het blog op een latere plaats komt.  

Als de kleinkinderen dan in ons paradijsje arriveren mogen zij, onder toeziend oog van papa en opa, zelf alle mogelijke zaken opblazen zoals skippyballen, springkussen en zwembad, waar al snel lekker in gespetterd kan worden. Dan oma helpen met sinaasappels persen, taart bakken en zingen voor jarige papa en oom

en na een flinke wandeling over een verlaten bergpaadje op een schitterende locatie een, eveneens verlaten, theatertje aantreffen waar je je lekker kunt uitleven. Wat wil je nog meer!

(P.S. Ik zal toch nog eens moeten leren hoe ik de foto's en tekst dáár geplaatst krijg hoe ík het wil, want de lay-out lijkt nu nergens naar. Volgende keer beter.)






3 opmerkingen:

josé zei

Lieve Monica
Ik was vanmorgen al bij je langs geweest. En nu zie ik een nieuwe reactie. Heerlijk toch.

Genieten daar met de kleinkinderen en familie.

Bij mij staat alles op zijn plek, alleen dat vervelende water gas en licht. Dat NIE nummer is een ramp als ze je niks vertellen dat je dit nodig heb.

Geniet jij heerlijk daar, over een korte tijd kan ik ook gaan genieten.

Lieve groetjes José

marcella zei

je hebt het daar ook helemaal niet slecht geloof ik :) Heerlijk als de kleinkinderen er zijn en ze mogen helpen om de verjaardagen onvergetelijk te maken met lekkere cake-jes en verse sapjes.

mieke zei

Leuk en gezellig en helemaal niet rommelig.

Ik heb geen idee waarom een nieuw bericht onder een oud komt te staan.grtjs

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...