Omdat de winkel van Véro van Born to Quilt niet ver (+ 40 km) bij ons vandaan is, gaat elke patchworkliefhebber daar even langs, Véro is altijd zo trots op haar Mystery Quilt dat zij daar graag met haar klantjes mee op de foto wil. Hier met mijn zus Liduine. Intussen konden de mannen wat klussen, (hierover in een volgend blogje meer)
Liduine kocht bij een winkel voor het goede doel een hele partij kinderjurkjes...: omdat die stofjes zo'n leuk patroontje hadden om in quilts te gebruiken :-)
Kijk wat de warmte al niet doet met kaarsen, dit stond in een leuk restaurantje voor het raam.
Deze schaal heb ik bij een brocante 'op de kop getikt' en doet nu dienst voor de boeuf bourguignonne.

15 opmerkingen:
Ik ruik de boeuf tot hier. Ik ga hem snel weer een keer maken.
Gezellig dat ik weer iets lees van je!
Heb je ook zo'n mooi weer gehad met je zus.Hier zijn de gasten zaterdag vertrokken en komende zaterdag gearriveerd mijn zus. Dus gauw een beetje poetsen en wassen.
Zo te zien aan de kaars zijn het ook warme dagen bij jullie.
Fijne week en lieve groet, Evelyne
Het recept van de boeuf bourguignon van Monica is heerlijk.
Als wij bij haar logeren dan excuseert zij zich dat zij álwéér hetzelfde heeft op het menu. Wij vinden het heerlijk en vinden het uiteraard helemaal niet erg. Bovendien dit jaar uit de prachtige soepterrine mogen scheppen.
Voor alle quilters die in de buurt zijn van de winkel Born to quilt een aanrader om langs te gaan en te snuffelen tussen de lapjes en de mooie 'eigen ontwerp'quilt zoals op de foto te bewonderen. Het patroon staat in een boek.
De mannen vonden het allemaal prima als zij maar aan hun klus konden blijven.
We kijken al weer uit naar een volgend bezoek.
Born to quilt is een favoriet van mij. Ik heb haar boeken ook. Haar ontmoet op een beurs. En ben op zoek geweest naar haar stof met letters die vind ik er zo mooi in verwerkt. En een stuk in verschillende kleuren gevonden. Nu nog eens maken.
Heerlijk nog een logje van jou. leuk om dit te zien.
Nog veel plezier daar en maar 40 kilometer van haar vandaan. Ik zou ieder jaar een keertje bij haar langs willen.Ik hou zo van haar stijl.
Leuk de foto's van de was enig.Leuk gebruiken in een quilt.
Nog heel veel plezier daar gewenst en geniet maar fijn.
Liefs José
Wat gezellig, met Liduine naar vero, ja toen waren wij al weer op de terug weg...
Een mooi waslijntje daar bij jou, een erg goed idee om de stofjes te gebruiken, hoewel de jurkjes vaak nog zo schattig zijn, dat het misschien jammer is om in te knippen.
Nog een vituele kus voor Guus, ivm zijn verjaardag!
Wat een mooie quilt is dat!
En ook zo'n mooie schaal voor de boeuf...mmmm lekker.
nog vele zonnige dagen.
groetjes,Truus uit Drenthe
Leuke foto's en wat een mooie buit, zowel de jurkjes als de prachtige schaal!Groetjes
Lida
Mooie foto's! En wat een fantastische quilt is dat!
Hhhhmmm lekker, die inhoud van de soepterrine.
En die jurkjes zijn heel leuk.
Ik koop ook wel eens kleertjes op n rommelmarkt, voor de stofjes.
Gezellig klinkt dat alles.
grtjs van ons, ook aan Guus.
Een super mooie quilt!
Kan me voorstellen dat je je bezoek wel altijd even wilt begeleiden!! Te gek natuurlijk. Haha die kaarsen kunnen de hitte niet meer aan. Prachtig die opschepschaal eh terrine en inhoud helemaal lekker. Groetjes carina
Mmm, ben nog steeds niet bij Vero geweest. Ik zal het toch een bovenaan het tripjeslijstje zetten. Mooie schaal heb je zeg.
Mooie quilt en foto, en wat een mooi gekleurde jurkjes aan de lijn.
nu nog de schaar zetten in de jurkjes. Voorlopig hoeft dat nog niet omdat ik met een ander handwerkklusje bezig ben. Dus hangen ze braaf op een rijtje te wachten.
Hoi Monica, dat ziet er allemaal heerlijk, mooi, schattig ( soep, terrine, jurkjes) en gezellig ( bezoekje aan Veronique ) uit. Ik ga mijn lekkertje maar eens extra lief aankijken als hij weer thuis is; komen we misschien die kant wel eens op . Is het in januari ook mooi bij jullie in de regio? Wij hebben een werkje Terschelling of een weekje zon in de planning staan, maar als we bij jullie ook mooi kunnen wandelen rond die tijd kan ik hem misschien wel over halen ;)
Een reactie posten